2013. január 4., péntek

Készülődés :)

Helloka! Remélemjük jól telt a szünetetek, sajnos már vége :'(.... Köszönöm a kommikat: Dorci, Klaudia Barabás, Little Zsoo és Anna. Szerintem ez a rész nem lett annyira jó meg rövid is... Ezért elnézéseteket kérjük. De attól még reméljük Kommiztok.Kiengesztelésül a kövi rész elég hosszú lesz;) Nem húzom az időt, jó olvasást!:)



Isabella szemszöge:
Csrrrrrrr.......csrrrr- a fenébe Illu telefonja...2 percig csapkodtam magam mellett. Testvéremet probáltam elérni de már nem volt ott.A telefon csörgése már nem hallattszódott, annál inkább Juli vagyis Illu hangja.
-Hellobello csajszikám-vicsorgott az arcomba
-Miért keltél ilyen korán?!,és amúgy is mi ütött beléd így én szoktam beszélni-nyafogtam és magamra húztam a takarót.
-Isabella ezt nem mondhatod komolyan?!-vont rögtön kérdőre-Elfelejteted mi van ma?
-Mi?Basszus télllleg ma tesivel kezdünk!!!Miért nem ébresztettél fel hamarabb?!-most viszont én vontam kérdőre.
-Tesi?! Te most komolyan a tesire koncentrálsz?...te totál hülye vagy, már megbocsáns.
-Mi másért kéne?, még elkell kisérni Ilkát a sulijába, utána még át kell öltöznünk óra elött...nem értem miért hülyézel le...
-Veled valami komoly gondok vannak. Najó pakold a cuccaid, orvoshoz megyünk.-értetlenül néztem rá.-mit bámulsz mint aki még nem látott normális és persze gyönyörű embert. Na gyere.-én még mindig értetlenül áltam elötte pizsamában. Tényleg ilyen rossz a felfogásom? Nem hinném...Miközben még mindig zavarodottan álltam Juli a ruháim között kotorászott, végül egy sötét farmert egy szines kötött polópulcsit és egy sárga sálat nyomott a kezembe...

Hmmm mióta öltöztetsz?-kérdeztem gyanakvóan.
-Amióta a testvérem lüke lett... Nem tudom miért fárasztanak az űrlények-morogta a mondat második részét, szerintem csak magának.
-Hát jó te tudod.-dünyögtem.
Felvettem a ruhám amit Illu választott ki nekem.Felkaptam a sulitáskám és már robogtam is lefele egyenesen a konyhába. Bekaptam a túlságosan is meg kakaózótt zabpelyhemet amitől csokis lett a szám, amiért Ilka elkezdett kuncogni.Megtöröltem a szám, összegyűrem a szálvétám, és hugicám felé dobtam...,csak hogy nem őt találtam el hanem aput.
-Hupsz...
-Lányok hányszor mondtam, hogy ne dobáljátok egymát?-kérdezte közben megnézte,hogy anyu figyelt-e.mikor megbizonyodott róla, hogy nem , felvette a szalvétátt és nemes egyszerűséggel vissza dobott.
-Héé!-kaptam el a felém száguldó galacsint.Apu anyu kiséretében leült az asztalhoz.Ilkával csak röhögtünk.
-Hol van Juli?-kérdezte apu.
-Fél órája még a szobájában volt és egy ruhakupacot nézegetett.-válaszolt a kérdésre hugi
-Ma olyan furcsa.Én is csak egy pillanatra láttam akkor is valamilyen cipőt keresett.- mondta anyu. Ebben a pillanatban rohant le Illu a lépcsőn ami következtében egy nagyot trafált.
-Jesszumpepi Illuzia hogy nézel ki? Talán randevúd van?
-köszi apu jól vagyok, semmi bajom.-és puff leesett...Illu azért kelt hamar,öltöztetett,keresett cipőt mert, hogy ma a fiúkkal találkozunk...
-BASSZUSSSS!!!-kiálltottam fel.
-Leesett?!-gúnyolódott-hihetetlen, hogy elfelejtetted, pedig láttam rajtad,hogy téged is megfogtak-mosolygott ördögien miközben leporolta a ruháját.

-Kik fogták meg Bellust?-kérdezte ultra cuki fejjel Ilka.
-A hercegek kicsim-nyomot egy puszit Illuka.
-Hablatyoljál másnak Illu...
-Már megint?Kik ezek a fiúk akik elcsavarják a fejeteket?
-Elcsavarják a fejét-böktem tesóm felé, kijavítva apa kérdését.
-Tegnap-kezte magyarázni Illu semmit sem törődve velem.- a közértben találkoztunk velük...-ekkor jutott eszembe, hogy nem is tudjuk egymásnevét-Spanyolból költöztek ide.Gondoltuk...
-Gondoltad-javítottam ki mielött valami félreértés lenne.Juli csak folytatta mintha megsem mukkantam volna.
-megmutathatnánk nekik a várost, ha már úgy is itt fognak lakni.
-Jaj Illuzia ez nagyon figyelmes tőled-dicsérte meg anyu.
-Köszönöm, ezért-folytatta-ma 5-kor programunk van.
-Szóval suliután még bentmaradunk csevegni a csajokkal, utána beugrunk Ilkusért a zenesuliba, hazahozzuk utána meg már megyünk is a fiúknak megmutatni a várost-hadartam el a mai progit.-Jesszumpepi!! Elfogunk késni, tesivel kezdünk... Anyu ha megkérlek elviszed ma te Ilkát suliba?
-Persze, siessetek!-kiálltotta anyu utánam mert már a cipőmet vettem.A kabátomat is gyorsan felkaptam, Illutól elvettem a tacomat és egy üveg vizet, amit bepakoltam a tatyómba míg ő is felvette a kabátját.Felvettem a táskám és már rohantunk a suliba, még szerencse hogy ilyen közel van a házunkhoz így két perc séta után már a suliban öltöztünk.Közben nem tudtam kiverni, hogy milyen lesz a délután...

5 megjegyzés:

  1. Rövid, rövid , de jó . Nagyon várom a következő részt , mert már várom a fejleményeket ! És kérlek, hogy tényleg legyen hosszúúú ! Köszi :D

    VálaszTörlés
  2. Hello! ;)
    Jó lett, a ruhás képek a kedvenceim. ;) Majd rakhatnatok meg bele... :DD *--* Köszi. :*
    Várom hogy mi lesz a fiúkkal délután... ^^

    Most viszont megjegyeznék néhány dolgot:
    A design és a háttér kezdetben jó volt, viszont most hogy elkezdődött a történet valami más háttér kéne, nem kotodnek a hegyek a cselekmenyhez. Semmi közé a történethez. Ezen én megpróbálnék változtatni. Tudom hogy a designt eltalálni nehéz hogy minden passzoljon és jól mutasson.... de azért próbálják meg! ;)
    A helyesírási hibák azok elofordulnak, mindenkinél persze, de néhol hiányoznak az enterek... szóval van egy mondat, és a végén pont. (-mint ott :D) és utána nincs estét hanem egyből a következő mondat.. és ez engem egy kicsit zavar, nem tudom titeket igen vagy nem...
    De mielőtt egy részt közzé tesztek nézzétek át a helyesírást, én is vagy 2x szoktam, rosszabb esetben 1x, vagy ellenőrzom a helyesírásellenőrzővel...
    A blogra oldalt tegyetek ki modulokat, mert így unalmas kicsit. Az elrendezés menupontban a bloggeren tudsz változtatni, és ott van h modul hozzaadasa és ott megjelenik egy kis ablak, abba meg csomó minden, pl. a saját bloglista meg ilyesmik..
    De ha nem talaljatok, akkor majd valamikor atmegyek és megmutatom. ;)
    Ezeket nem hatásnak szántam, csak elmondtam mert tudom h kezdők vagytok és ez új nektek. Sajnálom ha valamivel netán megbantottalak volna benneteket. <3 nem annak szántam, remélem nem annak veszitek.
    Puszi: Little Zsoo <3<3<3

    VálaszTörlés
  3. Jo lett Eli !!!!! Kivancsi vagyok mi lesz delutan....hmmm...hmm....xd na pusz Ella<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, isteni ruhakkal, de hogy lehet elfelejteni egy ennyte fontos dolgot???!!!! Szakadok xdddddd. Várjuk a kovit, és am nekem is lett blogom, majd nézzétek bé! Puszcsahhh

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! :)
    Kíváncsi vagyok mi történik városnézés közben! :)
    Ez a háttér baromi jó! Sztem ez maradjon! :)
    Sok puszi, és hamar hozzátok a kövit! :)

    VálaszTörlés