2012. december 28., péntek

Egy átlagos nap? 2.rész

Köszönjük a 3kommit:Klaudia, Little Zsoo és Dorcinak :) és az egy feliratkozót :) el sem tudom mondani,hogy mennnnyire örültünk amikor megláttuk ,hogy az oldalmegjelenítések száma 540.:)))) köszönjük <3.A kövi részt már 2013-ban hozzuk. szerintem nem lett annyira jó rész... de hát így sikerült. Jó olvasást.... :)
B.U.É.K!!!!:))
Ui.: fent vannak a szereplők képei;)+KOMMIKAT :)


Illuzia szemszöge:
Utolsó óra után Isabella megfota Liza & az én kezemet.
-Meghívlak titeket egy csokira...
-Nem jó táncra kell mennem anyu már itt van értem...-megölelt minket és már rohant kifele.
-Na de azért még engem meghívsz?-kérdeztem nagy mohosággal.
-Hát persze.
Kiléptünk a kapun és elindultunk a közértbe.Sétálás közben minden féléről beszélgettünk, de direkt spanyolul , hogy senki se értse ,hogy miről beszélünk. Szokásosan nagy tömeg volt az aprócska boltban,minden gimis ide tömörül suli után.Bella megfogta a kezem és a csokik felé húzott.Én rögtön levettem a polcról a sport szeletett de lala még mindig nem választott.Kihalásztam oldaltáskámból az üveg vizem és bele-bele kortyolgattam, mire Bella lekapott egy kindertojást amivel már egy ideje szemezett amikor megfordult ,és megsem moccant...Követtem pillantását de nem akartam elhinni...
-Hello!-szólalt meg szórakozottan a leghelyesebb pasi a világon...
-Hello!-segített ki Bella- újjak vagytok?... Még sosem láttalak titeket erre felé... Legalábbis én nem te?-fordult felém.Feleszméltem a bambulásból.
-nem nem láttalak titeket...-válaszoltam Bella kérdésére.
-Igen újjak vagyunk itt, ma érkeztünk meg. - válaszolt mély aranyos hangon az egyik-Spanyolországból költöztünk ide.Gondoltuk felfedezzük a várost... nem valami nagy sikerrel-pirult el mire gondolkozás nélkül megkérdeztem tőlük.
-Mi lenne ha holnap délután megmutatnánk a környéket Bellával.Elvégre újjak vagytok megismernétek a környéket. Na? -nem hittem volna,hogy dadogás nélkül el tudtam volna mondani, de hát sikerült minden hála nektek ürlények... Biztos ők segítettek...
-Nagyszerű!Tényleg elkéne egy kis segítség ha nem zavarnánk...
-Nebutáskodjatok szivesen bemutatjuk a terepet.Legalább megismerünk
titeket-kacsintott egyett Lala
-Hát jó rendben.- mosolygott a cuki mélyhangú és kacsintott egyett Lalát utánozva.
-Akkor holnap itt ötkor az nektek oké?-kérdezte olyan helyesen a másik, hogy azthittem elájulok...
-ÁÁÁ az nekem nem jó...-húzta el a száját testvérem.
-Miért ne lenne jó?-kérdeztem csípőre tett kézzel.
-Mert nem kelek olyan korán...hajnali öt nem délutánról volt szó?!
-Jah -nevetett Mr.mélyhang -akkor holnap 17:00-kor megfelel?-húzta féloldalasra mosolyát.
-Jah úgy!-esett le Lalának.-hát persze!
-Akkor holnap itt!-mosolyogtam.
-O.K.-mondák teljesen egyszerre ,mire ezen elnevették magukat ,sarkon fordultak és már el is tüntek a tömegben.Bella mintha semmi sem történt volna beállt a kígyózó sorba.
-Nem úgy volt, hogy holnap a mexikói étterembe megyünk?-kérdezte Lala.
-ÚÚÚ... Bocsi elfelejtettem.-vicsorogtam.
-Nem tudom miért van az,hogy ha egy helyes pasit meglátsz már semmi sem létezik...-Fujtatott amikor kettőt előrelépet a sorban.
-Mert ők ultra helyesek...-akartam áradozni de megláttam valamit Lala szemében-aha tudom, hogy téged is megfogtak-nevettem sátánian.
-Hé ne lopd Lizi szokásait.
-Aha rögtön témát váltottal!
-Jó akkor mit mondjak nagyon....
-Helyesnek tardod őket ,ha tudtam...-de ekkor a szavamba vágott mint én az előbb az övébe.
-Nagyon jófejnek tűnnek.Jah és ha járni akarsz velük akkor ne mutasd be őket Lizi-zizikénknek...-lépet hármat előre.
-Úúú jó.... De akkor mit mondjak nekik, hogy miért nem megyünk az étterembe?-kérdeztem de már megvolt rá a válaszom-MEGVAN!-mire mindenki felénk nézett...szerencsére előröl is, a barátaink.
-Bell, Illu gyertek ide.-szólt hozzánk Gigi.
-Biztos?-nézett végig a soron Bella. Nagy szerencsére fiúk voltak így simán előre engettek.Gigit 7.óta ismerjük amikor ideköltöztek Győrből.
-Hogy vagytok csajszik?
-Elvagyunk.-mosolygott lala.
-Aha azért vagy szűkszavú mert végre kifogtál magadnak egy pasit?
-Nem Márk óta nincs...
-Hát nemszeretnék árulkodni de Bellus nagyon bejöttek neked azok a pasik....-mondtam..
-ÚÚÚ milyen pasik-érdeklődött Gigi
-Pff... Két sráccal találkoztunk az előbb, és "álítólag bejönnek" nekem- nevetett fel hisztérikusan.
-Aha-szólalt meg mindentudóan barátnőnk-hát majd meglátjuk mi lesz belőle...
-Jaj ne már te is kezded?
-Jó abba hagytam.Na én mentem csajszik, jah és nyugi nem mondom el senkinek-kacsintott és már ment kifele.
Miután Isabella kifizette a csokikat beugrottunk Ilkáért aki 1000wattos mosollyal várt és aranyosan beszámolt a napjáról.Onnan haza mentünk.Otthon megebédeltünk,Ilka elmosogatott, felmentem a szobámba ,megcsináltam a házit. Tanulni akartam de nem tudtam kiverni a fajemből a srácokat.Hogy milyen lesz holnap sételni velük a főtéren venni egy forralt bort, egyáltalán velük lenni...



7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó !! Érdekesen alakul a történet, szörnyen kíváncsi vagyok , hogy mi lesz majd ! Hamar hozzátok a következő részt ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ciao!;) örülök, hogy ennyire felcsigázott:)))+köszi,hogy kommiztal.Kövi rész 1 hétmúlva;)
      Elii<3!

      Törlés
  2. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ SZUPCSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA 3:)
    KICSI BOO-MNAK, ÉS BOLDOG B.Ú.É.K.-OT!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok csajszik!
    Jó lett ez a rész is kíváncsi leszek mi fog történni a lányok és a két helyes pasi közt; ez a körbevezetés érdekesnek ígérkezik.... ;) :DD
    B.U.E.K.!!!! :))
    Sok sikert a következő részhez, már várom! *-*
    Puszi <3 :P
    Little Zsoo <3

    VálaszTörlés
  4. Eli draga ez jo lett ¡¡¡¡ Hamar folytatast ¡¡¡ Love ya , Anna~ (neked csak Reka ,draga ;))

    VálaszTörlés
  5. eli nem tom mért, de nekem sári profilját írja be rendszeres olvasónak (nem tom hogy hogy lehet!!!) de az én vagyok, kicsi boo-d!!! ja és van blogom, majd olvasd el ha ráérsz ;)

    VálaszTörlés