2013. január 29., kedd

Ismerkedés

Kedves Olvasónk!(Ha van egyáltalán ilyen) Itt is vagyunk a következő résszel ;) Jó olvasást!

Isabella szemszöge:

-Wááá! - ugrott a nyakamba Illuzia. - Korizni fogunk!-nézett a fiúkra csillogó tekintettel.
-Hahaha!-kezdett el kacagni Richi, mire Pedro dörzsölni kezdte a tarkóját.
-Ugye tudtok korizni?-kérdeztem kétségbe esetten.
-Persze, hogy tudok!-mosolygott Richi.
-De én kevésbe- vigyorgott szégyenében Pedro.
-Áh az nem baj, majd Bella megtanít.-mosolygott bíztatóan Illu rá.
-He?!-hőkölt hátra Pedro.
-Ezt a fejet! Nyugi, Ilkát is én tanítottam!
-Ki az az Ilka? -bandzsított, amin elmosolyodtam.
-A hugunk 9 éves... Na de akkor megpróbálod, vagy beszari vagy és végig a padon fogsz ülni?-Na, erre a mondatomra megtántorodott.
-Még jó, hogy megprobálom!-és elindult a pálya felé, mire mi csak röhögve utána futottunk.
Béreltünk négy pár korit, felvettük és kisiklottunk a pályára, ami teljesen üres volt! Ez az!
-Hát ez meg, hogy?-kérdezte Illu-Az egész pálya a miénk!
-Whoo-Hoo! -üvöltöttem.-Na, feljössz?
-Ááá... elég veszélyesnek tűnik...-nézte a jeget Pedro.
-Na gyere, ne félj! - nyújtottam a kezem, amit bár hezitálva, de megfogott.-Látod, ez nem is olyan nehéz.-néztem a szemébe... Eddig nem is vettem észre, hogy milyen gyönyörű szeme van...
-Gyönyörű szemed van!-dadogtam.
-Bella, ugye?..bocsi még nem tudlak titeket megkülönböztetni.
-Igen, Bella.
-Neked nem csak a szemed gyönyörű, hanem mindened!-mondta, mire én elpirultam. -A piros is jól áll neked! -cukkolt.
-Neked meg tudod mi állna jól?-kerdeztem miközben megállítottam.-A lilás-kék.-Elengedtem a kezét, és taslira suhintottam a kezem, de arca elött egy centire megállítottam.
-Csak hülyéskedtem!-röhögtem-áh... látnod kéne a fejed!!!
-hahha... Fúú, nagyon megijesztettél.-mondta még mindig sokkban.
-Bella!-kiabált a pálya másik oldaláról Illu.-Wááá nem fogod elhinni! Tudod kik jönnek jövö hét csütörtökön? Massimo és Georg!- miközben beszélt, hozzánk korizott.
-Igen?! Wááá-ugráltunk mind a ketten.
-Bellus! Ááá-kapta el a hátam Pedro, s magára rántott.
-Jól vagy? Mert én igen, mivel én estem rád, vagyis puhára.
-Aha...-állítottam fel.-bocsi,
Hogy magamra húztalak. Meg, hogy ha nem te vagy Bella.-mosolygot kipirultan-de már tudom ,hogy te vagy az.
-Honnan?-kérdeztem meglepetten-mert másnak legalább egy évébe telik megkülönböztettni minket...neked meg egy fél nap elég idő volt?
-1. Rajtad Bellus sárga sál van , Illunak meg mintás...-mondta mindentutóan.
-Jah tényleg!-csaptam a kezem a homlokomra, ami miatt seggre estem.
-Jaj Bella csak te lehetsz ilyen ügyetlen.-húzott fel Illu Pedróval.Ezen még sokat röhögtünk mivel Richi pont akkor vett minket az iPhonjával és többször is végig néztük,vissza fele mikor a kisbolt felé igyekeztünk...
A kisbolt elött:
-Nagyon köszönjük , hogy így megmutattátok ezt a kis várost-mosolyogtak
-nagyon szívesen-öleltük meg Illuval a fiúkat.
-Egy utolsó kérdésem lenne.-fonta össze a karjait Pedro.-melyik suliba jártok?, a Szent Endrei Gimibe vagy a Fenyvesi Györgybe?
-A Szent Endreibe-mosolyogtam.
-Ahova ti is járni fogtok ugye?-kérdezte Illu.
-Igen , és örülünk-nézett Richi Pedrora-hogy már lesznek ismerős arcok...amik ugyanojan gyönyörűek-bókolt Richi amibe Illu belepirult én erre csak nevetve hátbanveregettem.
-És nem csak egy suliba ,hanem egy osztályba is fogunk járni. - mondtam
-Tényleg?-kérdezték egyszerre.
-Igen...csak vigyázatok mert a csajok már startolnak a barátnőposztra-irigykedett előre is Illukám.
-Akkor majd vigyázni fogunk-mondta Pedro. - Na akkor sziasztok majd...suliban találkozunk.
-Sziasztok-integettünk Illuval mert már elindultunk haza felé.
Másnap...
-Hallo?-szólt bele osztályfönökünk a vonal másik végén.
-Hallo.Kinga tanárnő mi vagyunk Isabella és Illuzia-mondtam - elnézést , hogy szombaton zavarjuk csak lenne egy vagyis két kérdésünk...
-Igen mi lenne az?-szólt bele unottan.
-Tudjuk , hogy két új osztálytársunk van ... És mi már megismerkedtünk velük , de az egy másik sztori...
-A lényeget- vágott a szavamba nem éppen kedvesen.
-Szóval arra gondoltunk , hogy mivel úgy is most lesz ültetés ültethetné a fiúkat mellénk , hogy segítsünk nekik...
-És más nem tudna segiteni nekik.- vágott már megint a szavamba, mire Illu lökdösni kezdett, hogy találjak valami jó érvett amivel megtudnám győzni a tanárt.
-Tanárnő most nem azért mondom , hogy a többieket kritizáljam...de mi már ismerjük őket így nem zavarnánk az éppen tanító tanárt , hogy pofátlanul végig dumáljuk az óráját ,azzal hogy megismerkedünk ezáltal hangosak vagyunk és megzavarjuk.
-Aha , gondoltam , hogy valamilyen frappáns megoldással jössz majd Isabella Holly. Igazad van de még meggondolom ha meg nem akkor is találok valami jó helyet nektek.-beszélt gúnyosan. - Akkor sziasztok.
-További jóhétvéget! - Monduk Illuval de már lerekta, vagyis lecsapta.
Hétfő...


Amikor felkelten a fürdőszoba hűvös padlóján találtam magam, amit eléggé furcsáltam, egy-két perc gondolkozás után feltápászkodtan és lementem a főldszintre.Lent a nappaliban nem találtam senkit, de nem törôdtem vele. -Várjunk ez furcsa, általában itt zajlik az élet rendesen! Ooops asszem hétfô van????? És mindenki elment?! -gyorsan bekanalaztam a zabpelyhemet, felkaptam a tatyóm és már rohantam ki az ajtón.Útközben megnéztem az órámat 7:55...Pff.Gyorsan felbaktattam a lépcsőn a termünk felé, és közben azon gondolkoztam , hogy hogyan kerültem a fürdőszobába reggel.
-Csrrrrbdjdnfrrrrrr.
Most csengettek be. Idegesen berontottam, és kétségbe esve kerestem szememmel Illut. aztán valaki megszólított.
- Illuzia vagy tudom is én ki! szíveskedne leülni a helyére?- Az ajtó kicsapódott, amint Illuzia idegesen rohant be és a telefonját nyomogatta.
-Illu!-kiálltottam rá!-Miért nem ébresztettél fel?!
-Isabella?-nézett fel a telójából és elkezdett felém rohanni. - Hol voltál?Miért nem szóltál? - hadarta el a kérdéseit, amit egyáltalán nem értettem.
-Mi van? - teljesen össze voltam zavarodva.
-Reggel nem voltál mellettem amikor felkeltem kerestelek de nem találtalak azt hittem , hogy ma hamarabb akarsz a suliba érni... - mosolygott rám bizalmasan. - ezért nem izgattam fel magam és utánad jöttem csak , hogy nem voltál itt...-hadarta -és tökre bepánikoltam!. - ölelt meg.
- Aha... Hát amikor felkeltem a fürdőszoba padlóján feküdtem.
-khm khm! Rocháék! NE húzzák ki a gyufát, mert rosszban leszünk.- szólt ránk a magyar tanár, kis híján ordítva. Gyorsan kerestünk egy szabad helyet ahova leülhetnénk…eszembe jutottak a fiúk, azt hittem ma már jönnek suliba. Óra közepén be is csörtettek: az ofő és az említettek.
- A tanárúr megbocsát egy percre?- kérdezte az ofőnk. Amire bekiáltotta Viki:
(Viki:Az osztály inkább a suli ribanca. A suliban nincs olyan srác akivel ne járt volna.Kb 3 osztályt bukott , és már majdnem kirúgták a suliból viselkedése miatt , meg persze a jegyei is bekavartak.Haját levágatta és befestette szőkére , ruhájainak általában nagy dekkoltásai vannak)
-Naná! Aww És kik ezek a cukor falat pasik? - Húzta lejjebb egy kicsit a pólóját Viki...

4 megjegyzés:

  1. XD Mégis , hogy került a fürdőszobapadlóra ? :D
    Nagyon jó lett a rész , és szörnyen tetszett, az viszont csúnya volt , hogy megkérdeztétek van-e olvasótok :/ De azért nagyon várom a következő részt !! Nem tudnátok hétvégén hozni ? - Van egy olyan érzésem , hogy sajnos , nem :( - Ettől viszont még siessetek ;)

    VálaszTörlés
  2. Helóó!! :)
    OMG!! *-* Dejó let!! :P ♥ Aranyosak a fiúk, az a reggel is vicces volt, de az engem is érdekelne, hogy került a fördőszoba padlójára...?! :D
    Az írásotok is javul, látszik rajta.
    Húú, az utolsó mondaton akkorát szakadtam... :'DD Eszméleteln: ,,- Húzta élejjebb kicsit a pólóját Viki." :DD Nagy ribanc lehet. :D
    A blog kinézete is egyre jobb, egyre több modult raktok ki, és igazán ízléses. :)♥
    Csak így tovább, várom a következőőt!! :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  3. Eli&Albi!
    Ha még egyszer meghallom, hogy abba akarjátok hagyni a blogot, mert állításotok szerint szar és senki nem olvassa, akkor én esküszöm, hogy a föci füzettel foglak leütni titeket! Szerinem nem én vagyok az egyetlen, akinek tetszik a blog, ha viszont én lennék az egyetlen, akkor kézzel lábbal küzdök majd az ellen, hogy befejezzétek! Nem tom miért mindenki ilyen lehangolt! A suliban minden szünetben elhangzik az a mondat, hogy szar a blogom senki nem olvassa és, hogy milyen szarul írok! Most komolyan! Ne hasonlítsd magad senki olyanhoz, aki régebb óta ír mint te! Ha van olvasód örülj annak, nem kell, hogy a világon mindenütt olvassák! Én kitartok mellettetek, nem engedem, hogy abbahagyjátok, mert amit írtok az jó, nekem tetszik, és ha kell, akkor ezerszer is leírom, és szerintem nem csak én vagyok ezzel így!
    Amúgy én is nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy hogy került a füribe! Meg, hogy mi lesz a fiukkal! Hamar hozzátok a kövit!!!
    Sok puszi!!!!!
    U.i.: bocsi, hogy kicsit durva voltam, de ez az igazság!!! NE HAGYJÁTOK ABBA

    VálaszTörlés
  4. Hello csajszik! :)
    Egy kis meglepi vár nálam a 'Díjak' menüpontban titeket! ;)♥
    Puszi :*

    VálaszTörlés