2012. december 18., kedd

Egy átlagos nap?

Hello! Remélem mindenkinek remekül telt a karácsonya! :) Bocsánat amiért ilyen későn hoztuk a részt :( azért is mert nem lett valami hosszú... De reméljük azért nem ment el a kedvetek az olvasástól :) előre is B.U.É.K és jó olvasást ;)

Isabella szemszöge:
Éppen, hogy beértünk a suliba amikor a portás intett, hogy siessünk, mert már becsengettek.Hála az égnek, hogy ilyen jófej a portásunk.Csúszkálva siettünk fel a csurom vizes lépcsôn egymást lökdösve.Amikor sikeresen felértünk megpillantottuk a tanárunkat, aki zajos osztálytermünkbe igyekezett.Illuval összenéztünk és rohanni kezdtünk, hogy ki éri el hamarabb a tanárt.Természetesen nem volt kérdes...mindigis én voltam a gyorsabb (hahaha) és természetesen az ügyetlenebb is.Mikor beléptem a terembe (elsôként) elcsúsztam valakinek a füzetén és pont Józsi karjaiba landoltam Pff... Mindenki (a csajok és valljuk be fiuk is akadnak) odavannak érte még Illu is merthogy milyen:helyes, vicces, izmos, jóképû, cuki, gazdag meg bla,bla,bla. Nem értem miért rajonganak a csajok érte... Mindegy felálltam, megigazítottam a hajam és csak utána néztem körbe....Hát igen gondolhattam volna, a fiúk röhögtek hogy,hogy lehetek ekkora kétballábas ( mivel mindig én szerzek valami sérülést)valameik meg csak bámult mivel csak akkor vettem észre,hogy kicsit lecsúszott a polóm( amit rögtön megigazitottam) , a lányok irigykedve meg hitetlenkedve pillantottak rám, a hugom a jobbkezén a hüvelykujját felemelve mutatta, hogy milyen jól csinálom...? , a tanár meg szemeit forgatva kettôt tapsolt, hogy elkezdhesse a töriórát.Mindenki a helyére igyekezett a padtársa mellé.Ekkor vettem észre, hogy Illu mellett nincs senki.Emma (Illu LB-je,és padtársa) biztosan kitalált valamit, hogy otthon maradhasson ebben nagy szakértô...nem hiába ô a színjátszósok közül a legjobb...gondolataimból Liza ébreszett fel.
-Haho hallasz engem?
-He?!
-Jaj boccs, hogy kizakkkkantottalak gondolataidból de most valami nagyon fontosat kell megbeszeknünk-nézett rám fontoskodva
-Mi az?... Csak nem egy ultra helyes pasi akit a parkban láttál meg és "véletlenül"-felemeltem a kezem hogy idézőjeleket mutassak a levegőbe-nekimentél , elestél.....eljátszottad, hogy nagyon fáj, ő haza kísért odaadta a telószámat, hogy ha valami komolyabb sérülés lenne hívd fel, és most ezért kell a segítségem, hogy milyen problemád lehetne amivel eltudnád magad hívatni egy kiengesztelő randira- fejeztem be a monológomat.
-Majdnem
-Mi az? A suliban van új fiú vagy....
-Hallgass végig-szólt közbe
-Oké de nem igérek semmit!
-Oksika... Most nyilt Budán egy új mexikói étterem...
-Komoly hogy,hogy erről én nem tudok semmit?!¡- végig sem hallgattam Lizát pisszegni kezdtem, hogy figyeljem már rám Illu.
-Segítsek cica? -kérdezte Márk aki a mellettem lévő padban ült.Feléfordultam és óvatosan ne hogy észre vegye a tanár bemutattam neki.
-Mást cicázzál Márk...-kedvesebben hozzátettem-ha megtennéd?
-Hát persze nyuszi....-abban a pillanatban dühösen intettem Lizának, aki szemétforgatva felállt és az ajtóhoz sietett
-Hornos kisasszony megtudhatnám hová mész?-Sikerült Lizának a tanár figyelmét elterelni... Előre hajoltam Márkhoz és olyan csattanós taslit adtam neki, hogy még visszhanzott is.
-AÚ!
- Így nyuszikázz és cicázz le máskor!-húztam mosolyra a szám.Épp akkor csapódott be az ajtó amin Liza ment ki.Írtam egy gyors levelet Illunak.: Liza most mesélte , hogy Budán 1 új mexikói étterem nyílt... te tudtad ezt?!Holnap péntek elmehetnénk 4-en ℓιzα, єммα és мι.ηα?

Összehajtogattam a lapot ráírtam, hogy Illunak és odaadtam Márknak ,aki még mindig az arcát fogta.Elvette a lapot és tovább adta.Szememmel követtem végig a lap útját míg Illuhoz ért. Közben Liza vissza jött, elmeséltem neki a szitut és tovább figyeltem ikertesómat.Türelmesen vártam, hogy végig olvassa,mikor végére ért rövid levelemnek megfordult teljesen elfeledve,hogy óra van és hevesen bólogatni kezdett , mutogatni milyen jó lesz.
-Illuzia megmondanád erről a véleményed?
-Hát persze tanárnő-tudtam, hogy valami hülyesseget fog kitalalni, mivel fogalma sem volt hol tartunk.-Én igazából nem tudom csak azt, hogy az ufók előre megtervezték...
-Bővebben?
-Tudja vannak az űrlények-itt már senki sem birta ki mindenki elkezdett röhögni de drágalátos tesóm folytatta.- olyan lények akikről nem tudunk semmit...nem tudom, hogy néznek ki, de szerintem zöldek és....
-Tudjuk Illuzia ezt minden órán elmondod és azt is, hogy....-csrrrrrrr.kicsöngettek végre ,senki sem hallgatta végig a töritanárt, megsajnáltam szegényt de nagyon sietnem kellett, mert a kövi órám irodalom volt amiből nem vagyok valami fényes...
A többi óra is unalmasan telt. Utolsó óra után megfogtam Liza & Illu kezét,
-Meghívlak titeket egy csokira...
-Nem jó táncra kell mennem anyu már itt van értem...-mondta letörten,megölelt minket és már rohant kifele.
-Na de azért még engem meghívsz?-kérdezte Illu
-Hát persze.
Kiléptünk a kapun és elindultunk a közértbe ami a suli közelében volt.sétálás közben minden féléről beszélgettünk.A boltocskában szokásosan nagy tömeg volt, mindenki ide jött suli után.Elkezdtünk a csokik felé nyomulni és direkt spanyolul beszéltünk, hogy ne értsék a többiek.
Illu egy sport szeletet választott ki én még nem döntöttem,Illu kinyitotta az üvegét és ivott pár kortyot mire én is kiválsztottam egy kindertojást.Lekaptam a polcról, mikor vettem egy 180 fokos fordulatott... és láttam hogy Illu sem tud mást reagálni..


6 megjegyzés:

  1. :'DDDD én besirok a márkos részén xdddddd nagyon de nagyon jó lett, és várom a kovit!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok csajszik! :)
    Jó lett már vártam mikor hozzátok. :)
    Egyet kell értsek Klauval, a Markos pofonnál. szakadtam. :'D Aranyos ez az ikres dolog. :) Finom csokik lehetnek... :9 A végén viszont nem értettem miért vett 180° os fordulatot?!
    Várom a kovit! :) *-* ^^
    Puszi: Zsoo <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Örülünk, hogy igy tetszik:) 180 fokos fordulat meg a csak szimplán megfordul.
      ElLIandALBI

      Törlés
  3. Ügyesek vagytok, és én is örülök , hogy végre hoztatok bejegyzést :) A Márkos pofon is nagyon tetszett, remélem nagyot kapott ;) Hamar hozzátok a kövit !!

    VálaszTörlés